HTML

Friss topikok

  • FaLtY (K4E): Örülök ,hogy legalább valaki nézi az oldalt. 2. a Patapon 2 tényleg megérdemli ,hogy UMD-n megleg... (2009.03.17. 15:02) Megjelenés
  • FaLtY (K4E): teszt :D (2008.12.17. 19:32) -Ancestral Guardian-

Ez meg az

Losysan 2010.07.07. 22:00

Üdv srácok!

Én is élek! Nem is gondoltátok volna mi? :D Na de mind1 a lényeg az hogy Losy ismét visszatért és hizott nektek ezt meg azt!! 

Hogy mi is ez?

1. A megjelenést csak tippeljük ugyanis én személy szerint még csak apró utalást sem találtam a normál játék - akár japán - megjelenésére is. Így csak reménykedhetünk hogy mielőbb piacra dobják! (De mint tudjuk a remény hal meg utoljára! :) )

2. Sajnos beszámolni sem tudunk egy darabig a nemrégiben megjelent patapon 3 demo verziójáról, ugyanis újabb szoftver kéne (tört) hogy ugyebár működjön. Ezért várnunk kell amíg egy csapat kinem dob egy újabb verziót amivel aztán játszhatunk kedvencünkkel.

3. A legjobbat pedig a végére hagytam! Van egy két nem tudom hogy mennyire hivatalos, de információ az új részt illetően!

A lényeg az hogy ahol a 2 ebbamaradt ott fojtatódik a történetünk. Megépült a híd, de ugyan akkor valami 7 gonosz szellem is elszabadult. Innentől egy kis logikával adott a feladatunk. Mint az előző részben itt is szép sorjában felszedjük embereinket és elindulunk a ritmusok megunhatatlan útján. :)

Ahogy elnéztem az új képeket a játékról új felszerelések helyet kaptak, amik baromi jól mutatnak. Vannak morzsák új kasztokról is de ebben nem vagyok biztos. Valamint ami nagyon megdöbbentet hogy több mint 80 misszó tárulkozik majd elénk!!! Ami valjuk be nem kevés. Ígérnek nekünk számtalan hunt pályát és kíségetős küldit is. És ami a legjobban tetszett nekem 20 új boss-t is!

Nos ha ezek bejönnek és tényleg így lesznek akkor igen csak leköteleznek bennünket a játkos társadalmat! Én személy szerint nagyon várom a játékot és ha az érettségi előtt 2 nappal fog kijönni akkor nem tudom milyen érettségim lesz. XD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patapon.blog.hu/api/trackback/id/tr922137099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása